Wsparcie marketingowe

“Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej,  taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.” Henry Ford

Wsparcie dla Twojego działu marketingu

Patrząc na potrzeby firm z którymi współpracuję, zauważyłam potrzebę wsparcie w zakresie tworzenia jaki i układania pracy działu marketingu (promocji i reklamy).
Zauważyłam, że właściciele firmy ze względu na ilość obowiązków, chcą “odciążyć” się zatrudniając pracownika, lecz często nie mają pomysłu na to stanowisko.
Bo czym taka osoba ma się zająć, co dokładnie robić, zdarza się, że pojawiają się oczekiwania szybkich i spektakularnych efektów.

W swoich działaniach pomagam zdefiniować potrzeby firmy, zbudować plan marketingowy, określić zakres obowiązków działu marketingu, a czasem także wspieram w procesie rekrutacji i szkolenia nowego pracownika.
Wspieram także zdalnie pracę takiej osoby, weryfikując czy realizuje wspólnie ustalony kierunek działań, czy może napotka trudności w realizacji i potrzebuje dodatkowego wsparcia lub weryfikacji ustalonego planu.

W ramach takiej współpracy oferuję:

  • Organizacja, tworzenie i opiekę nad działem marketingu.
  • Tworzenie strategii marketingowej (komunikacja i sprzedaż).
  • Określenie plany i harmonogramu wdrożenia strategii oraz nadzór nad jej realizacją.
  • Szkolenia wewnętrzne dla pracowników z zakresu marketingu i sprzedaży.
  • Wsparcie w doborze pracowników do sprzedaży oraz partnerów do współpracy.
  • Wsparcie w przygotowaniu materiałów promocyjnych firmy – ulotki, broszury, prezentacje.
  • Realizację kampanii w internecie
    (Google Ads, Facebook, Mailing, Optymalizacja strony www).
  • Wsparcie w przygotowaniu do imprez targowych i w trakcie realizacji.
  • Współpraca z mediami.

 

Jesteś potrzebuje takiego rodzaju wsparcia,
skontaktuj się ze mną na jeden z poniższych sposobów:

marta@tworzycinaczej.pl

 +48 790 471 893

 skype: marta.duczman

Zapraszam do współpracy.

Brak możliwości komentowania.