Strategie dla firm

Marketing to strategia, a nie reklama.
I.Wisłocka

Strategia firmy jest jak mapa. Dzięki niej znasz cel swojego działania i masz listę działań do jego realizacji.

Nie zależnie od wielkość, każda firma powinna posiadać swoją indywidualną strategię.
Strategia jest jak “plan działania” w którym znajdują się takie rzeczy jak cel, mocne i słabe strony, wartości firmy, specyfikacja produktu, opis grup docelowych, a także sposobu i miejsca komunikacji z potencjalnym Klientami.

W swojej pracy spotkałam się z przekonaniem, że “strategia jest dobrem luksusowym dla korporacji” – oczywiście jest to nie prawda. Obecnie każdy z nas ma łatwy dostęp do kanałów komunikacyjnych i sprzedażowych w internecie.
Możliwe, że Twoja firma aktualnie korzysta już z takich jak – Facebook, Instagram, wyszukiwarka Google, firmowy blog czy strona www. Zamieszczając kilka postów tygodniowo bez większej refleksji, pomysłu i określonego celu działania, by na koniec powiedzieć że social media nie sprzedają.

Oczywiście można i tak prowadzić komunikację i cieszyć się przypadkowymi reakcjami, jak np. dwa zakupy w miesiącu za pośrednictwem facebooka na który wydajemy 1000zł. Pytanie, po co?
Przecież można zbudować strategię działania i zaplanować cel, który osiągnąć i określić drogę jak tam dojść.

Jakie korzyści daje Ci posiadanie strategii?

  • Jasny plan działania – kierunek i cel.
  • Wybór indywidualnego sposobu komunikacji dla Twojej firmy.
  • Znalezienie Twoich wyróżników na tle konkurencji.
  • Weryfikacja rentowności oferowanych usług/produktów.
  • Czytelność komunikacji.
  • Personalizacja przekazu dla Odbiorców (efektywność).
  • Wybór działań przekładających się na wzrost sprzedaży.
  • Określenie kluczowych partnerów binzesowych.
  • Pozyskanie nowych Klientów.
  • Rozwój firmy. Poprawa sytuacji finansowej.

Jeśli chcesz by Twoja firma była w innym miejscu za rok, zmień sposób swojego działania dziś. Sukces jest wynikową planu nie przypadkiem. Zapraszam do współpracy.

Do kogo kieruję wsparcie w zakresie budowania strategii:

  • Firm nie zadowolonych ze swoich działań komunikacyjnych lub sprzedażowych.
  • Firm, które borykają się z problemem chaotycznie prowadzonych działań.
  • Firm chcących poprawić jakość komunikacji oraz ponieść sprzedaż.
  • Firm, które chcą się rozwijać i budować trwałe relacje z Klientami.
  • Firm, które planują rebranding lub wprowadzenie nowej usługi/produktu.

Masz pytania? Potrzebujesz strategii?
Skontaktuj się ze mną na jeden z poniższych sposobów:

marta@tworzycinaczej.pl

 +48 790 471 893

 skype: marta.duczman

Brak możliwości komentowania.