Strategie

Marketing to strategia, a nie reklama.
I.Wisłocka

Strategia komunikacji jest jak kompas dla Twojego biznesu. Określając ją wiesz dokąd idziesz i kiedy zbaczasz z tej drogi, możesz szybko na nią wrócić. 
To tak jak w czasie podróży, kiedy się zgubisz otwierasz aplikację z mapą i lokalizujesz gdzie jest Twój cel – strategia jest jak Twoja mapa w biznesie.


Czy wiesz, że Brak strategii hamuje, rozwój Twojej firmy?
Czujesz czasem, że sytuacje dzieje się jakby obok ciebie, w permanentnym chaosie, któremu towarzyszy nieustanny brak czasu i poczucie braku wsparcia od innych?
Nie wiesz do kogo kierujesz swoją ofertę więc nie personalizujesz przekazu i kierujesz go do wszystkich, czyli finalnie do nikogo?

Możliwe, że nie jest obcy Tobie taki moment, że zaczynasz nerwowo przeglądać strony konkurencji i wydaje Ci się, że oferta ją masz jest nie dość dobra, że inni mają lepiej, ładniej, taniej?
Czujesz jakby wszystko wymykało Ci się z rąk, a grunt sypał się pod nogami?
Nie wiesz już jak to poukładać i pozbierać we współgrającą całość.

Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś/odpowiedziałaś TAK, to znaczy, że potrzebujesz nauczyć się Tworzyć Inaczej. Pytanie czy 
chcesz i jesteś gotowy/gotowa przerwać to błędne koło?

Decyzja należy do Ciebie.
Jedno jest pewne, jesteś w dobrym miejscu by rozpocząć działanie w inny sposób.
Projekt Tworzyć Inaczej powstał z intencją wspierania i uczenia innych jak budować stategie  komunikacji z potencjalnymi klientami w internecie.

W swojej pracy spotkałam się z przekonaniem, że “strategia komunikacji jest dobrem luksusowym dla korporacji” – oczywiście jest to nie prawda. Ponieważ w chwili obecnej każdy z nas ma dostęp do wielu kanałów komunikacyjnych i sprzedażowych w internecie.
Możliwe, że Twoja firma aktualnie korzysta już z takich jak – Facebook, Instagram, wyszukiwarka Google, firmowy blog czy strona www.

Jeśli tak, to popatrz teraz na każde z tych miejsc i zdaj sobie pytanie:

  • 
czy komunikacja jaką tam już, prowadzisz we wszystkich kanałach spójna? 

  • czy komunikacja ta jest spójna z Twoją firmą (jej misją/wizją)?
  • 
czy wiesz kto jest adresatem, publikowanej w tych kanałach treść?
  • 
czy masz określone cele, do mierzenia skuteczność prowadzonych działań?

Można prowadzić komunikację w internecie po omacku, bez większej refleksji i cieszyć się przypadkowymi sukcesami.
Można też zbudować strategię działania i świadomie zaplanować to co ma być na końcu (np. większa sprzedaż lub więcej wizyt na stronie www). 


Masz wybór. Tylko od Ciebie zależy jak to zrobić.

Do kogo kieruję wsparcie w zakresie budowania strategii komunikacji w internecie:

  • Firm które już funkcjonuja i prowadzą komunikacjię.
  • Firm nowych – zaczynająchy swoją działalność potrzebujących strategii.
  • Firm, które planują rebranding lub wprowadzenie nowej usługi/produktu.
  • Osób, które zaczynają swoją działalność lub aktualnie pracują nad projektem.

Masz pytania? Chcesz stworzyć swoją strategię we współpracy ze mną?
Skontaktuj się ze mną na jeden z poniższych sposobów:

marta@tworzycinaczej.pl

 +48 790 471 893

 skype: marta.duczman

Brak możliwości komentowania.