Narzędzia do komunikacji w Internecie

SEM – Google ADS (Adwords)

Najszybszy ze sposób reklamowych – uruchomienie już 24h! Dociera do ponad 90% użytkowników internetu na całym świecie, a uruchomienie jej zajmuje kilka godzin. Ma formę reklamy tekstowej i graficznej (linki sponsorowane) w wyszukiwarce Google oraz sieci partnerskiej.

SEM – Google Merchant

Narzędzie skierowane do sklepów internetowych (ecommerce). Pozwala na prezentację produktów Twojego sklepu, bezpośrednio w wyszukiwarce Google, po wpisaniu odpowiednich fraz.

SEM – Google Ads (Adwords) Remarketing

Zwana także reklamą „kroczącą”. Ma formę tekstową lub graficzną i umożliwia ponowny kontakt z użytkownikami, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową. Remarketing cieszy się dużym współczynnikiem konwersji.

SEO – Pozycjonowanie

Najpopularniejszy ze sposobów promocji w internecie. Proces pozycjonowania to działanie długofalowe, na które składa się dobrze zoptymalizowana strona internetowa i odpowiednio dobrane słowa kluczowe.

Google Business

Forma prezentacji firmy w Mapach Google, umożliwiająca szybsze dotarcie do Klienta za pomocą odpowiednio zoptymalizowanej wizytówki oraz prstej darmowej strony www.

Strony internetowe i blogi firmowe

Niezbędne i potężne narzędzie do budowaniu sprzedaży, relacji z Klientami oraz pozycji firmy.

Social Media

Przyjemna i nieinwazyjna forma dotarcia do Twoich potencjalnych Klientów. Pozwala na zbudowanie społeczności wokół Twojej firmy, marki lub produktu z wykorzystaniem serwisów społecznościowych.

E-mail marketing

Newsletter i mailing reklamowy to najstarsza i najbardziej skuteczna forma działań reklamowych w Internecie. Dociera do nowych i przypomina o Twojej firmie obecnym Klientom.

Google Analytics

Narzędzie do mierzenia ruchu w Twojej witrynie. Pozwala na odczytanie tego, co najważniejsze o odwiedzających ją użytkownikach. Znając statystyki strony www możesz zmienić ją zgodnie z oczekiwaniami Twojego odbiorcy.

Brak możliwości komentowania.