Audyty

Masz firmową stronę www, lecz nie ma na niej konwersji jak w założeniach?
Prowadzisz działania reklamowe w internecie i nie jesteś zadowolony z efektów?  Warto poddać te elementy analizie
i sprawdzić gdzie leży przyczyna niepowodzenia.

Wszystkie działanie jakie prowadzimy w zakresie promocji swojej firmy, potrzebują określenia grupy odbiorców, jej potrzeb oraz dobrania języka jakim będziemy się z tą grupą komunikować.
W takich sytuacjach, pomocny jest audyt materiałów reklamowych oraz prowadzonych działań.  Ta wnikliwa analiza pomaga znaleźć rozbieżności w komunikacji, określić słabe punkty i przygotować plan wdrożenia zmian.

Z mojego doświadczenia wynika, że dobrze zdefiniowane grupy docelowe, a następnie przygotowane specjalnie dla nich sformułowane oferty przekładają się na wzrost konwersji.

W ramach audytu sprawdzam między innymi:

  • stronę www pod kątem przyjazności użytkownikowi i wyszukiwarce Google.
  • stronę www pod kątem prezentacji oferty.
  • ulotki i katalogi  firmy pod kątem czytelności.
  • prowadzone działania reklamowe pod kątem czytelności dla Odbiorcy.

 

Jesteś zainteresowany audyty?
Skontaktuj się ze mną na jeden z poniższych sposobów:

marta@tworzycinaczej.pl

 +48 790 471 893

 skype: marta.duczman

Zapraszam do współpracy.

Brak możliwości komentowania.