Audyty

Posiadasz stronę firmową, która nie ma wysokiej sprzedaży/konwersji? 
Prowadzisz działania reklamowe w internecie, ale bez efektów?
Twoi Klienci czytają broszury reklamowe, ale nie zamawiają produktu/ nie korzystają z usług?
Warto poddać te elementy, które nie działają poprawnie audytowi, który określi przyczynę niepowodzenia.

Wszystkie działanie prowadzone w zakresie komunikacji z Klientami, potrzebują określenia i dokładnego zrozumienia adresata i jego potrzeb.
Częstą przyczyną niepowodzeń komunikacyjnych z Klientami jest pisanie oferty żargonem lub specjalistycznym językiem.

Rozwiązaniem, które pomaga znaleźć przyczynę tego problemu jest audyt materiałów reklamowych, strony www oraz prowadzonych działań reklamowych.  Taka wnikliwa analiza pomaga odkryć rozbieżności w komunikacji, określić słabe punkty i przygotować plan zmian, który możesz wdrożyć we własnym zakresie lub z moją pomocą.

Z doświadczenia firm z którymi współpracuję, widzę, że podstawą wszystkiego jest dobrze zdefiniowana grupa docelowa, a następnie przygotowane specjalnie dla nich sformułowane oferty przekładają się na wzrost konwersji.

W ramach audytu analizuję:

  • Stronę www – przyjazności użytkownikowi i wyszukiwarce Google (SEO).
  • Prezentacje i czytelność oferty na stronie www.
  • Internet – Spójność i czytelność komunikacyjna w wyszukiwarce Google, social media, stronie www.

Potrzebujesz analizy i weryfikacji swoich działań reklamowych
Zamów audyt:


Skontaktuj się ze mną na jeden z poniższych sposobów:

marta@tworzycinaczej.pl

 +48 790 471 893

 skype: marta.duczman

Brak możliwości komentowania.