Audyty

Posiadasz stronę firmową, która nie ma wysokiej sprzedaży/konwersji? 
Prowadzisz działania reklamowe w internecie, ale bez efektów?
Twoi Klienci czytają broszury reklamowe, ale nie zamawiają produkt?
Warto poddać te elementy, które nie działają poprawnie audytowi, który określi przyczynę niepowodzenia.

Wszystkie działanie jakie prowadzimy w zakresie komunikacji ze swoimi Klientami, potrzebują określenia i zrozumienia adresata.
Częstą przyczyną niepowodzeń komunikacyjnych z Klientami jest pisanie oferty specjalistycznym językiem.

Rozwiązaniem, które pomaga znaleźć przyczynę komunikacyjnego problemu jest audyt materiałów reklamowych, strony www oraz prowadzonych działań reklamowych.  Taka wnikliwa analiza pomaga znaleźć rozbieżności w komunikacji, określić słabe punkty i przygotować plan zmian, który możesz wdrożyć we własnym zakresie lub z moją pomocą.

Z doświadczenia firm z którymi współpracuję, widzę, że podstawą wszystkiego jest dobrze zdefiniowana grupa docelowa, a następnie przygotowane specjalnie dla nich sformułowane oferty przekładają się na wzrost konwersji.

W ramach audytu analizują takie obszary:

  • Strona www – przyjazności użytkownikowi i wyszukiwarce Google (SEO).
  • Prezentacja i czytelność oferty na stronie www.
  • Spójność i czytelność komunikacyjna w kanałach internetowych (wyszukiwarka Google, social media, strona www)

Potrzebujesz analizy i weryfikacji swoich działań reklamowych?
Skontaktuj się ze mną na jeden z poniższych sposobów:

marta@tworzycinaczej.pl

 +48 790 471 893

 skype: marta.duczman

Brak możliwości komentowania.