Audyty

Posiadasz stronę firmową, która nie ma wysokiej sprzedaży/konwersji? 
Prowadzisz działania reklamowe w internecie, ale bez efektów?
Twoi Klienci czytają broszury reklamowe, ale nie zamawiają produktu/ nie korzystają z usług?
Warto poddać te elementy, które nie działają poprawnie audytowi komunikacji, który określi przyczynę niepowodzenia.

Wszystkie działanie prowadzone w zakresie komunikacji z Klientami, potrzebują określenia i dokładnego zrozumienia adresata i jego potrzeb.
Częstą przyczyną niepowodzeń komunikacyjnych jest pisanie oferty żargonem branżowym czy specjalistycznym językiem.

Rozwiązaniem, pomagającym znaleźć przyczynę tego problemu jest audyt komunikacyjny który bierze pod lupę wszystkie materiały reklamowe oraz kanały komunikacji takiej jak strona www czy serwisy społecznościowe (social media).  Taka wnikliwa analiza pomaga odkryć rozbieżności w komunikacji, określić słabe punkty i przygotować plan zmian, który możesz wdrożyć we własnym zakresie lub z moją pomocą.

W swoim wieloletnim doświadczeniu obserwuję, że podstawą wszystkiego jest dobrze zdefiniowana grupa docelowa, a następnie przygotowanie komunikatów do każdej z nich.

W ramach audytu komunikacji analizuję:

  • Stronę www:
    – przyjazności użytkownikowi i wyszukiwarce Google (SEO).
    – prezentacje i czytelność oferty.
  • Internet:
    – Spójność i czytelność komunikacyjna w wyszukiwarce Google oraz  social media (facebook, instagram, linkedin, ect.)

Potrzebujesz analizy i weryfikacji swoich działań reklamowych?
Zamów audyt komunikacyjny:


Skontaktuj się ze mną na jeden z poniższych sposobów:

marta@tworzycinaczej.pl

 +48 790 471 893

 skype: marta.duczman

Brak możliwości komentowania.